• +1

Yıldızların yaşam döngülerinin en olağanüstü kısmı sizcede evreni ve tüm elementlerin kökenini ortaya çıkarmış olmaları değil midir ?

Kemal ( Bay Hiçkimse ) 23 Ağustos 2016
    Makro evrende , bir yıldız dramatik bir şekilde patlar ve onun kalıntılarından yeni yıldızlar , yeni gezegenler , yeni yaşamlar , yeni fikirler doğar . Bu döngü tahmin edemediğimiz bir süre devam eder , ediyor , edecek gibi . Ben buna '' Döngüsel Yaratılış '' diyorum . Peki makro evrene '' nedensellik prensibi '' hükmediyor iken neden daha '' mikro '' sistemlerde anormaliklerle karşılaşırız ?
    hüseyin can 23 Ağustos 2016
  • +1
    @Mr . Nobody görelelilik ile ilgili sorunuza geçen gece cevap verdim gördüyseniz ve bir işinize yaradıysa çok sevinirim :)
    hüseyin can 23 Ağustos 2016
  • +1
    Leibniz'in monadlarını hatırlattın bana :) en küçük yapıdaki madde olan monadların bütün evrenin kodlarını taşıdığından ve evreni yansıttığından bahsediyordu.
    filozof 23 Ağustos 2016
  • +1
    Mikro sistemi tama anlamıyla çözemediğimiz için bunu bilemiyoruz. En azından şimdilik durum böyle. Belki de bizler de makro bir sistemin mikro sistemleriyizdir kimbilir. "Anormallikler" bizim anlayamadığımız noktada "anormaldirler" :)
    gözde 23 Ağustos 2016
  • +1
    Biraz daha '' normal anormal '' dersem beynimde sinaptik çakışmalar meydana gelecek galiba(: . En iyisi biraz daha araştırayım . @gözde
    :)) @Mr . Nobody
    gözde 23 Ağustos 2016
    Carl Saganda aynısını düşünüyordu, yıldız tozuyuz biz derdi rahmetli.. :)
    Senin ya da benim henüz anlam veremediğimiz şeylerin olması mikro sistemin "Anormal" olduğunu göstermez. Ayrıca makro evrene nedensellik prensibinin hakim olduğunu söylemişsin. Bunun nedeni insanın her şeyde bir neden aramasından kaynaklıdır. Yarın, bahsettiğin mikro sistemler için sorduğun "neden?" sorusuna cevap verebildiğinde mikro sistemlerde bir anda nedensellik ilkesine göre hareket ediyor olmayacak .
    Veritas 24 Ağustos 2016