Hemen hemen her galaksinin kalbinde bildiğiniz üzere bir karadelik var . Sizce henüz tam anlamadığımız bu yapılar , kurtuluşumuzun anahtarı olabilir mi ?

Kemal ( Bay Hiçkimse ) 21 Ağustos 2016
    Açık ve özgün fikirli olalım . (:
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 21 Ağustos 2016
    Neyden kurtuluşumuz diye sormak istiyorum öncelikle ;) Kara deliklerin herhangi bir kurtuluşumuz olabileceğini hiç sanmıyorum ben. Çünkü henüz ne olduğunu ne işe yarayabileceğini bilmiyoruz. Daha çok yutmakla meşhur malum ;) Ama bize başka boyutları kazandırabileceğini düşünüyorum ah bi çözebilseler :)
    filozof 21 Ağustos 2016
    Astronotların az uyuyor olmasının zamanın hızlı ya da yavaş olması ile nasıl bir ilgisi var pek anlayamadım. Toplam gün süresi hızlanmış ya da yavaşlamış olabilir ama sadece uyurken mi zaman hızlanıyor yani:) bu arada diğer eksileri anlamadım. Farklı düşünen eksi bırakmak yerine fikirlerini paylaşamaz mı?
    Vide supra 21 Ağustos 2016
    Galaksiden kurtuluşumuz diye düşünebilirsin .
    Galaksiden kurtulduğumuzda ne olacak
    filozof 21 Ağustos 2016
    Ondan sonra evrenden kurtuluşumuzun yollarını arayacağız . '' Küçük Adımlar '' . Gezegenden-yıldızından-galaksinden-galaksi kümenden-evreninden-evren kümenden ------ . (:
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 21 Ağustos 2016
    :) İnsanoğlu hep kurtuluşu arar diyorsun :) Haklısın aslında ama ben kurtuluştan ziyade insanoğlunun kendi yaşam alanını yok edeceğini düşünüyorum. Dünyayı yaşanmaz hale getiriyoruz, galaksiyi de getiririz, sonra evreni de getiririz biz :D Her yeri yok ederiz malesef. İnsan önce kendi karanlığından kurtulmalı..
    filozof 21 Ağustos 2016
    Belkide evrenin kurtuluşu bizlerin yok olması ile sağlanacaktır , kim bilir .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 21 Ağustos 2016
    aslında doğadaki insanlı veya insanız her hareket doğanın mevcut düzenine zaralıdır... atomik veya daha büyük hareketler bir kaos ortamı oluşturur ve evrenin yapısını değiştirir... entropi ilkelerinin temel prensipleri bu hareketler ve sonuçları üstüne kuruludur... mevcut evrenin zaten varolması kendisine zararlıdır... bizim amacımız evrenin yapısını muhafaza etmekten çok kendi biyolojik sistemimizi korumaya yönelik olmalıdır...
    Doğukan Şimşek 21 Ağustos 2016
    Sonuçta bir evreni korumak , onu tamir etmekten daha kolaydır . Belkide cidden bir anlamı yoktur bunların .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 21 Ağustos 2016
    ortalama 60 yıl ömrü olan bir insan evrenin ve dünyanın söküklerini dikmeyi düşünmüyor ve bir zarar daha veriyor. Tamam diksin demiyorum ama zarar da vermesin.
    Kaan Çelik 21 Ağustos 2016
    Evrendeki her şey döngü halinde. bir kez meydana gelen olayın her zaman ikinci üçüncüsü de var. Bir büyük patlama yaşanmış bilim bunu kanıtlıyor. Evrende ikinci büyük patlama neden yaşanmasın. Büyük patlama diye adlandırdığımız şey belkide bir karadeliğin patlamasıdır. Evrendeki herşeyi yeniden şekillendirebilen büyük bir patlama.
    Sedat Hutoğlu 22 Ağustos 2016
    @sedat , karadelikler patlamaz . Buharlaşırlar , içe çökerler , yutarlar ama patlamazlar .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 22 Ağustos 2016
    Aslında bakılırsa göremediğimiz birseyin arkası hem bir cennet hem bir cehennem olabilir belkıde kurtuluş değilde yokoluş için karadelirler uygun zamanı kolluyor olabılır.
    meva 23 Ağustos 2016