Dünyadaki yaşam Mars da ki atalarımızın kalıntıları mı? Mars sizin için de özel mi? Ona bakınca farklı bir hisse kapılıyor musunuz?

E. A. 19 Ağustos 2016
    Ona bakınca '' kilometre taşı '' görüyorum . Kapılmıyorum bir hisse . Çünkü zerre tanesi bile değil bu evrende . İsterse yeşil olsun , havası güzel olsun vs vs .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 19 Ağustos 2016
    İnsanlık için mars yolculuğu kilometre taşı olur . Oraya taşınacağımızı filan kesin bir dille reddediyorum . Çünkü taşınmakta ki amaç '' evimizin küçüklüğü '' değil . Evimizin en kötü ihtimal ile 5 milyar sene içinde yok olacağıdır . Mars'a varmamıza olanak sağlayacak itki ve roket sistemleri elbette '' işi yıldızlararası '' seviyeye taşımamıza olanak sağlayacak .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 19 Ağustos 2016
    bu mümkün bir teori... yaşam dünyadan önce marsta başlamış olabilir... mars oluşum sürecinde daha küçük olduğu için daha çabuk soğudu ve yaşam oluştu daha sonra çekirdekteki lavların donması sonucu manyetik alanını kaybederek atmosferini yitirmeye başladı... yani bu süreç içerisinde marsta dünyadakine benzer bir yaşam oluşmuş olabilir... bu yaşam formları da göktaşları aracılığıyla dünyaya gelmiş olabilir...
    Doğukan Şimşek 19 Ağustos 2016
    Eğer marsta yaşam bir zamanlar var oldu ise ve bu canlılarda bizlerina ataları ise bizler marsa göre evrimleşmiş olmalıydık ve şu anda bu gezegende yaşama zorlukları çekerdi atalarımız hatta kendi gezegenleri yokolma gibi bi olaya baglıyorsanız inanın bana dünyada doğan ilk nesil hayatta kalamazdı ve tamamen yokolurdu o yüzden nasıl bir canlının ortama uyum saglaması ve evrimleşmesi milyonlarca yıl alıyorsa bilim adamlarıda dier gezegenlere bakıp %99.9 dünyaya benzese bile insan oglu o gezegen için en az yarım milyon yıl çekecektir.
    Hasan Dönmez 20 Ağustos 2016
    Eğer marsta yaşam bir zamanlar var oldu ise ve bu canlılarda bizlerina ataları ise bizler marsa göre evrimleşmiş olmalıydık ve şu anda bu gezegende yaşama zorlukları çekerdi atalarımız hatta kendi gezegenleri yokolma gibi bi olaya baglıyorsanız inanın bana dünyada doğan ilk nesil hayatta kalamazdı ve tamamen yokolurdu o yüzden nasıl bir canlının ortama uyum saglaması ve evrimleşmesi milyonlarca yıl alıyorsa bilim adamlarıda dier gezegenlere bakıp %99.9 dünyaya benzese bile insan oglu o gezegen için en az yarım milyon yıl acı çekecektir.
    Hasan Dönmez 20 Ağustos 2016