• +1

keşfedilecek bilgi sınırsız olsaydı doğru bildiğimiz bilgilerin hepsi yanlışlanabilir olur muydu? yani bütün doğru bildiklerimiz aslında zamana bağlı olarak değişebilir miydi?

Doğukan Şimşek 16 Ağustos 2016
    Aslında bu noktada '' algı ve yanılgı '' çatışması söz konusu . Zamanla her şey değişmez , zamanla o zamandan etkilenen canlı cansız şeylerin bakış açıları , fiziksel halleri , kimyasal halleri değişir . Ki aslında bunun sebebi termodinamiğin 2 .yasasıdır demekte yanlış olmaz .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 16 Ağustos 2016
  • +1
    @Mr.Nobody 'e katılıyorum. Bir şeyin doğruluğu zaman içerisinde değişiklik göstermez. Bizim bakış açımız ve olanaklarımız zamanla değişime uğrar. Bu, doğrunun da değiştiğini göstermez. Bu durumun tek gösterdiği şey önceden yanıldığımız gerçeği olacaktır :)
    Veritas 16 Ağustos 2016
    Bence bir şeyin doğruluğu zamanla değismez demek bence yanlış olur. Bugün x kadar yildizin varlığını biliyorsan yarın o sayı y olur. Çunku Evren genişlediği için sürekli yildizlar doğar ve ölür.Yani Bildigimiz doğrular o an için geçerlidir.
  • +1
    Bence bir şeyin dogrulugu zamanla degismez demek yanlış olur.Bugun x kadar yildizon varligini biliyosak yarin bu sayi y olacaktir.Çünkü sürekli yeni yıldızlar doğar veya ölür.Bildigimiz dogrular o an için geçerlidir.Gelecekte degisebilir.
  • +1
    Bence bir şeyin dogrulugu zamanla degismez demek yanlış olur.Bugun x kadar yildizin varligini biliyosak yarin bu sayi y olacaktir.Çünkü sürekli yeni yıldızlar doğar veya ölür.Bildigimiz dogrular o an için geçerlidir.Gelecekte degisebilir.