Evrende yer alan tek hayat formu gözetilen gezegen sadece dünyamı eğer dünya ise bu kadar yıldız ve gezegen çokluğu olmasının sebebi nedir?

Furkan Yalçınkaya 03 Ağustos 2016
    Sadece dünyanın olma olasılığı var vede bu iğrenç bir olasılıktır . Hayat da görecelidir . Bizlere göre hayat için karbon temelli bir yıldızdan yada oksijen miktarında yada , CO2 'nin molekülel düzeyinden daha fazla parametre olduğundan az yada çok galaksi yada gezegen demek için , hangi yaşam formları yada hangi yaşam şartları sorularını ortak bir payda da buluşturmamız gerekirdi .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 03 Ağustos 2016
    ya NASA yeni gezegenler bulmuş. yaşanılabilir bir yer. Onu bi araştır Furkan
    Abdül Hakim Hüseyini 03 Ağustos 2016
    Yaradan bilir
    şarkı sözleri 03 Ağustos 2016
    Ben güneşte bile bir canlının olduğu olasılığını varsayabiliyorum. O koşula ayak uydurmuş gerekli evrim ve adaptasyonunu geçirmiş oraya göre o gezegenlere göre canlıların var olduğuna inanıyorum.
    Kabuto 03 Ağustos 2016
    Sadece dünya olduğunu varsayalım. Neden bu kadar yıldız ve gezegen anlamsız olsun ki? Sonuçta dünyamızın var olabilmesi için güneş gerekliydi. Güneşin var olabilmesi içinse samanyolu. Ve zincir böyle uzar. Doğal olarak dolaylı bir ilişki var dünya ve diğer milyarlarca gezegen arasında. Bu açıdan bakıldığında sadece dünyada yaşam olması, diğer gezegenlerin varlığını anlamsız kılmaz.
    Cihan Şenyüz 03 Ağustos 2016
    Evrende sadece Dünya'da hayat vardır diyebilmek için evrende var olan tüm gezegenleri tek tek kontrol edip Dünya dışındaki hiç bir gezegende hayat olmadığını teyit etmek gerekir. (!)
    Mustafa Okat 03 Ağustos 2016
    Tüm gezegenleri gezmeden dünya dışı bir hayat yok diyemeyiz. Başka bir yaşam bulana kadarda dünyadan başka yaşam formları var diyemeyiz.

Ama yinede drake denklemini araştırabilirsiniz. Bu denkleme göre evrende ortalama 2400 Uygarlık olduğu hesaplanmıştır.
    B.E.C 03 Ağustos 2016
    eger evrene yaşamın varlığı açısından bakıyorsan ben bakış açını değiştirmen taraftarıyım. yaşam bu koca evrende cansızlığın bilince evrilmesi sürecinde ortaya çıkmış hayranlık uyandıran enteresan bir durumdur sadece. bence evrende yaşamdan fazlası var.
    sevim 04 Ağustos 2016
    Bilinç ve zekaya sahip olarak kendimizi diğer canlılardan ayırıyoruz ama garip tarafı bunu hala canlılığın ne olduğu bilemeden yapıyoruz. Bunu söylememdeki sebep virüs tarzı bir yarı canlı için hala gerekli açıklama olmaması. İnsan ister istemez zeki olmak, uzaya çıkmak ve diğer her türlü zeka gerektiren eylemleri gerçekleştirebilmenin, bir virüsün yaşamında yaptıklarından farklı tarafı olup olmadığını düşünüyor.
    Vide supra 05 Ağustos 2016