Sanırım en doğru bilgiyi buradan bulabilirim diye düşünüyorum, elektron mikroskobu almak istiyorum fakat bu konuda hiç bir bilgim yok bilen birisiyle konuşmak istiyorum ve nereden alabilirim?

Lara Türkeli 30 Temmuz 2016
    Ne amaçla kullanacaksınız?
    ABDULLAH PEHLIVAN 01 Ağustos 2016
    Biyolojiyi çok seven biri olarak meraktan diyebiliriz, bakterileri vs inceleyebilirim sanırım. Her şey olabilir, buna dair şuan pek bir planım yok ama araştırma halindeyim. Ama asıl istediğim şey DNA yı incelemek, bunu gerçekten, gerçekten istiyorum. DNA'yı görebilmek için mikroskobun elektron mikroskobu olması gerekiyormuş. Nedense hiç tam olarak doğru bir bilgiye ulaşamadım, nereden alabileceğim ve fiyatları hakkında. Sanırım biraz zor olacak. Şimdiden teşekkür ederim.
    Lara Türkeli 01 Ağustos 2016
    @lara ,Eğer alırsan vede gözlemlersen burada paylaş , benimde çok önceden aklımda olan bir düşünce .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 01 Ağustos 2016
    Ben de bayadır düşünüyorum artık bi araştırayım dedim, fakat hâla bilen birinden tam olarak bilgi alabilmiş değilim. Sanırsam elektron mikroskobu alınması çok zor bir şeymiş, yani duyduğuma göre. Eğer alırsam mutlaka gözlemlerimi paylaşmayı düşünüyorum :)
    Lara Türkeli 01 Ağustos 2016
    @lara , ben teleskop alırken düşünüyordum sonra sadece teleskopu aldım ama araştır bulursun elbet .
    Kemal ( Bay Hiçkimse ) 02 Ağustos 2016
    Teleskop da mikroskop gibi uzun zamandır düşüdüğüm bir şey ne tesadüftür ki, acaba teleskop hakkında bana bilgi vermeniz mümkün mü? Şimdiden teşekkür ederim
    Lara Türkeli 02 Ağustos 2016
    Teleskopla alakalı bir soru açılmıştı yakın zamanda. Eğer almayı düşünüyorsan yardımcı olabilirim.
    Vide supra 02 Ağustos 2016
    Evet eğer teleskop hakkında bilgi alabilirsem süper olur :) şimdiden teşekkürler
    Lara Türkeli 02 Ağustos 2016
    Vide supra 02 Ağustos 2016
    http://www.fizikist.com/beyin-firtinasi/14269/ buradan merak etiklerini yazabilirsin. Başlangıç olarak kısaca göz gezdirmen iyi olacaktır.
    Vide supra 02 Ağustos 2016
    Yalnız biraz pahalı değil mi elektron mikroskobu (muhtemelen ışık mikroskobu demek istedin ama). Baktım da bir bmw fiyatına hatta daha da fazlasına iyi bir ELEKTRON MİKROSKOBU alınabiliyormuş.
    Abdurrahim Özer 08 Aralık 2016