• +1

Dünya güneşin eksenin de olduğu için mi yerçekimi var ?peki ya güneş neyin ekseninde ?

gazete okuyan adam 28 Temmuz 2016
    saman yolu galaksi si içinde çok geniş bir yörüngesi var
    Kaan Çelik 28 Temmuz 2016
    sorunun diğer kısmını diğer arkadaşlara bırakıyorum yardimci olacaklardir
    Kaan Çelik 28 Temmuz 2016
    o zaman evreni bir çarşafa benzetirsek eğer,en ağır kütleye sahip olan cismin yerçekiminde bulunuyoruz diyebiliriz?
    gazete okuyan adam 28 Temmuz 2016
    Andromeda galaksisinin uydu galaksisi olan samanyolu galaksisinde bulunan güneş sistemimizin bir gezegeni olan dünyada yaşamaktayız :) Evrende her bir birimin kütle çekimi olarak bir etkisi elbette bulunmaktadır. Ancak en ağır cisim olarak dünyamızı değerlendirmemiz imkansız olacaktır. Şayey öle birşey söz konusu olsa ortaçağdaki evren güneş sistemi kuramı olan gezegenler ve güneş dünya etrafında dönerdi
    Abdulkadir Sırma 29 Temmuz 2016
  • +2
    Einstein e göre ortamda hiçbir sey yokken düz bir şekli olan uzay,ortama madde dahil olduğu zaman eğilp bükülür.Kütle çekim kuvvetini de ileten şey uzayın kendisidir.Uzay herşey için bir altlık görevi görmekte.Yani Einsteine göre insanların dünya üzerinde yürüyebilmelerini sağlayan şey yerçekimi değil,uzaydaki bükülmelerin insanlar üzerindeki dolaylı etkileridir.

Fizikist 29 Temmuz 2016