Uzaydaki yıldız kaymaları sonucunda ısı enerjisi ne gibi enerjilere dönüşür.

Abdül Hakim Hüseyini 22 Temmuz 2016
    Yıldız kaymaz , yıldız ölür , doğar ama kaymaz . Yıldız kayması aslında kuyruklu bir yıldızdan arta kalan asteroidlerin atmosferdeki yanış görüntüsüne nedir .
    Hele yıldız uzayda hiç kaymaz
    Dünya atmosferine giren meteorun sürtünme ile ısı ve isik enerjisine dönüsümudur
    Kaan Çelik 23 Temmuz 2016
    Aslında yıldızlar kayabilir. Her yıldızın bir yörüngesi vardır ve hareket halindedir ama bununla birlikte çeşitli kütleçekim etkileri sonucu galaksisinden "kovulan" ve "Yalnız kovboy" u oynayan bir çok yıldızın olduğu biliniyor. Yine de bu gökyüzünde gördüğümüz "Aa yıldız kayıyor" dediğimiz kayma hareketi değildir. :) O sadece atmosfere girip yanan bir gök taşı ya da kuyrukluyıldız dediğimiz kuyruk bırakan gök taşından başka bir şey değildir. :)
    Mustafa Okat 23 Temmuz 2016
    Yıldız kaymaları uzayda değil, atmosferde olur. Atmosfere giren ufak çakıl tanesi hatta daha küçük boyuttaki parçalar, atmosferdeki sürtünme kuvvetiyle ısınıp yanar. Böylece parlayıp ışık saçar. Bu olaya yıldız kayması denir. Fakat aslında kayan bir yıldız yoktur. Bu cisimlerin knetik enerjisi ısı enerjisine dönüşür, sonra ısı enerjisi neye mi dönüşür? Evet, oda ısı enerjisine dönüşür. Sonra oda ısı enerjisine dönüşür. Böyle gider bu.
    Ufak çakıl tanesi değil yaklaşık bir metreden küçükler dahi normal olan gök taşlarıdır. Kinetik enerjileri ısıya dönüşür ama çoğu ışık yanma sonucu oluşur.
    Vide supra 24 Temmuz 2016