Kuantum Süperpozisyon ve Karanlık Madde

Kaan Çelik 15 Temmuz 2016
    bir parçacık iki yerde aynı anda bulunuabiliyorsa belki de bu karanlık madde olarak adlandırdığımız şey aslında bu olabilir bir parçacığın evrenin başka bir yerindeki yanismasi tabiki fizik kuralları da aynen etki etki ettiği için kütle çekim kuvveti ile ihtiyacım iz olan çekim kuvvetini sağlıyor ve gök adaların oluşmasını sağlıyor olabilir belki de bu yüzden gozlemlenemiyor çünkü atomik boyutta bizde bu çekim kuvvetine karanlık madde diyoruz , olabilir mi yoksa devasa yaniliyormuyum
    Kaan Çelik 15 Temmuz 2016
    Bence karanlık maddeye bağlamak aptallık değil bakış açısı . Kuantum bilgisayarların temelini oluşturan kuantum süper pozisyon ve kuantum mantık kapıları çok önemli . Misal misal 3 evrenimiz ve 1 gözlemcimiz var , klasık bilgisayara göre gözlemci ya E1 YA E2 YA E3 de olmalı ama bildiğiniz üzere kuantum laptoplara göre farklı yerde olabilme olasılığı var . Bence karanlık madde ve karanlık enerjinin daha muzzam bir açıklaması olmalı .
  • +1