Sizce paralel evren varmıdır ve varsa bir gün paralel evrendeki kendimizle karşılaşabilirmiyiz.

ali saban 14 Temmuz 2016
    Bu haftanın adı Paralel Evrenlerle Kafayı Yeme haftası galiba (:
    Kedi olayı ile özdeşleştirmek doğru olmaz çünkü insan hayatında milyonlarca seçim yapar bilinçli ve bilinçsiz olarak , A seçimimizin X evrenini B seçimimizin Y evrenini var edeceğini varsayarsak , iç içe geçmiş milyonlarca paralel evren olması gerekir . Bu yüzden sen seçim yapmadığında milyonlarca olasılık vardır fakat A seçimini yaptığında X evrenini var edersin . İki seçimi aynı anda yapabilme ve o seçimlerin var ettiği evrenlerde senkronize bir şekilde VAR olma ihtimaliz var ve bunu Kuantum dolaşıklılık destekler nitelikte . Fakat maddenin kendini hem dalga hemde parçacık olarak göstermesini , aynı anda 2 yerde olma olarak yorumlarsak bu ihtimal anlam kazanır . Öte yandan X evreninde ki senin Y evreninide ki senle etkileşimde bulunması bu evrenlerin çökmesi anlamına gelir. Son sorulara bir göz at iyi olur . (:
    nolmus bi iki paralel sorduysak :D
    Kaan Çelik 14 Temmuz 2016
    zihinimi öldürüyor bu konu artık (:
    Bunu tek bir insan olarak düşündüğümüzde olabiletesi var ama herkes için ele alırsak benımle aynı evrende insanların belli olan seçimleri vardır demektir ve by önceden bell ki aynı yerdeyiz. Paralel evrene inanmak istiyorum ama bu pek bir mümkün olmuyor bunları düşündükçe.
    junoli 25 Temmuz 2016