0

Ben , insanlığın kendisinden daha zeki ve daha iyi bir, biyoloji-ötesi bir varlık yaratabilme potansiyelini gözardı etmeyen bir beyin olarak şunu söyleyebilirim ; bence biz homo sapiensleri diğer canlılardan ayıran en büyük etken özgür iradedir , ki bunu herkes bilir . Diğer canlılardan zeki değiliz ama onlara kıyasla bir özgür iradeye sahibiz , belkide ekosistemin başında ki uçyırtıcı olmamızın sebebi budur . Eğer bahsettiğin bilince sahip kuantum bilgisayar tabanlı bir yapay zekayı yaratabilirsek ( şu cümleyi kurmak bile korkutucu (: ) eğer öyle bir zeka yaratabilirsek muhtemelen yaratıcı zekaya bir adım daha atmış oluruz . Bu noktada yapay zekanın iyi yada kötü olacağının bir önemi yok hatta bu yapay zekanın bir HİTLER mi yoksa MANDELA mı olacağının bir önemi yoktur . Bilinçli bir zekayı , kuantum bir bilgisayar ile senkronize hala getirebilirsek işte o zaman yaratıcı zeka\'nın evren formülünü oluşturabiliriz , bu evrenin fizik kanunlarını , bu evrende ki herşeye bir açıklama getirebiliriz . Abarttığımı düşünen olabilir fakat inanın bana abartmanın a\'sı bile değil yazdıklarım . Klasik bilgisayar ile kuantum bilgisayar arasında ki farkı kanada başkanı bile biliyor fakat benim bahsettiğim fark şu ki ; bir denklem düşünün bu denklemin adı TANRININ FORMULÜ olsun ve bu denklemin misal 1073741824 tane değişkeni var , bu denklemi çözmek için tüm değişkenleri göz ardı etmememiz gerekir değil mi ? Matematikçiler bilir, bir denklemi çözebilmek için tüm değişkenleri bilmek gerekir yoksa tam anlamıyla sonuca ulaşma olasılığımız çok azdır . Klasik bir bilgisayar ile bu denklemi çözmek için 1073741824 tane bit\'e ihtiyacanız var ve klaksik mantık kapılarına . Kuantum bilgisayar ile ise sadece 30 qubit\'e ihtiyacanız var .! Nasıl nöronlarımız birbiri ile sonsuz bir hızda ( ışık hızı bu hızın yanında söz konusu bile değil ) iletişim kuruyorsa , kuantum bilgisayarlarda fiber optik bağlantılar ile neredeyse ışık hızında iletişim kurabiliyor . Klasik bilgisayarlarda çok daha fazla transistör kullanıldığı için ( nano teknoloji handikapına rağmen ) sistem bir süre sonra kendine tetikleme sinyali yollamak zorunda olduğu için hız düşüyor . Amacım bilgiliymişim gibi göstermek değil ( aslında her zaman hiçbirşey bilmediğimin farkındayım ) sadece senin fikrin üstüne çok şey yazdım önceden , onları paylaşmak istedim . Başka fikirlerin olması muhteşem olur böylece yeni bakış açılarını ( değişkenleri ) bilerek asıl denklemi tam anlamıyla çözmeye bir adım daha atarız (:

Kemal ( Bay Hiçkimse ) 7 yıl önce 0