Şu an yaşadığımız evren aslında başka bir evren içindeki paralel evren olabilir mi ???

yağmur aygün 14 Haziran 2016
    Konuyla alakalı Fringe dizisini ve Rick and Morty çizgi dizisini öneriyorum. Sicim teorisi de araştırdığın takdirde mikro-makro evrenler ve uzay zaman hakkında fikir verecektir; evet olabilir (hatta -bence- öyle).
    Salih Gaferoglu 15 Haziran 2016
    bence evren bir tane ve aklımızı karıştıracak kadar karmaşık , paralel olan başka bir evren var dersek beraberindeki varoluş sorularınıda cevaplaya bilmeliyiz , bu tür konulara girmesi insanlığın çıkmazları olduğunu düşünüyorum , bence paralel eren ancak fantastik senaryolarda var olabilir.
    Ali Yıldırım 16 Haziran 2016
    Paralel evrenlerin varlığına ve atomik döngülerin olduğu kanısındayım. Yaşam her yerde büyük bir enerji ile devam ediyor.
    Tolga Uclu 16 Haziran 2016
    Cosmos adlı belgesel ilgini çekebilir, izlemeni tavsiye ederim. Paralel evrenlerin varlığı sadece teoride mevcut. Solucan deliklerini araştırmanı öneririm. Bir çok teoriden biri de kara deliklerin içinden geçmek olduğu ile ilgili. Ama kara deliklerdeki çekim kuvvetti inanılmaz boyutlarda olduğu için içine giren hiç bir şeyin canlı veya parçalanmadan geçmesi mümkün değil.
    Sergen SEVİCİ 16 Haziran 2016
    Paralel evrenlerin var olduğunu düşünüyorum fakat bunun ihtimaller üzerine olması gerekiyor.Mesela bir yolda 130 km hızla giden bir aracın diğer yoldan gelen 150 km hızla araçla çarpışma olasılığı olduğunu varsayalım.Eğer biri hızında 20 30 km yavaşlarsa bunların çarpışma ihtimali olmaz.Paralel evrenleride bu şekilde düşünebiliriz esasında ihtimaller ve gerçekleşenler üzerinde.Benim adım Yağız ve Türkiye'de doğdum ama bir ufak ihtimal değişikliğiyle başka bir yerde doğmuş olsaydım her şey çok farklı olacaktı.Bu da ihtimallerin paralel evreni.Eğerki kuantum bilgisayarları sezileriyle hangi ihtimale karşı ne olabileceğini kararlaştırabilirse gerçekten paralel evrenlerin varlığını kanıtlayabilirler.Ayriyetten bu kişisel teorimdir kendi kendime düşündüğüm bir olay belki doğru belki yanlış.
    Yağız Tozan 17 Haziran 2016
    Tabii. Evrenin varoluşu yoğunluğu, sıcaklığı çok yüksek olan bir atomdandı değil mi? Peki o zaman çoklu evren yok ise nasıl olur da o atom HİÇ de durur.Mantığa en uygun olanı bu yüzden evrenin dahil olduğu büyük bir evren kümesi olarak adlandıracağım bir boşluk. Çoklu evrene kanıt olacağını düşündüğüm
    Ahmet Tunç 19 Haziran 2016
    şeylerden bir diğeri de evrenin ggenişlemesidir. Evren hiç de genişlemesi mantığa uygun gelmiyor pek. Tabii bizim evrenimizdeki fizik yasalarına göre mantıksız. Bu genişleme higgs alanı dışındaki bölgeleri higgs alanına alarak gerçekleştiriyor. Bu arada fizikte hiçi ve higgs alanını araştırmanı öneririm o zaman her şey oturacaktır kafanda.
    Ahmet Tunç 19 Haziran 2016