Paralel Evren Kavramı Gerçek Mi?

Doğukan Göker 17 Ocak 2014
    Peki paralel Evren kavramı gerçek ise Paralel Evrenler arası yolculuk mümkün olabilir mi?
    Doğukan Göker 24 Ocak 2014
    Teşekkür ederim.
    Doğukan Göker 19 Ocak 2014
    Paralel Evrenler Kavramı ancak boyutlar arası olarak mümkündür. Yani olası paralel evrenler, insanların '' belki elvis presley başka bir paralel evrende yaşıyordur'' tahminleri ile alakası olmayan evrenlerdir. Sorunun cevabını 23 eylül 2013 tarihli tartışma konumdaki makalemde bulabilirsin.
    Furkan Tuğrulelçi 19 Ocak 2014
    Birden çok paralel evren fikri vardır.Evren havuzuna ihtimal vermesem de boyut farklılığından oluşmuş paralel evrenlere ihtimal veriyorum.
    Onur ARI 22 Ocak 2014
    Gerçek olabilir ama bence bunun ispatı imkansız değilse bile çok zor.
    Sedat Hutoğlu 23 Ocak 2014
    Paralel Evren var ise öyleyse şuan ben başka bir Evrende başka bir iş ile uğraşıyorum demektir, o zaman öbür dünya diye adlandırılan yerde yargılanırken nasıl olacak? yani cennet cehennem falan
    Doğukan Göker 23 Ocak 2014
    Cennet cehennem nerden çıktı ? Onların olmadğını varsay. Paralel Evrenler kavramının gerçekliğini bize zaten sicim kuramı göstermiştir..
    Area Tsuna 23 Ocak 2014
    Doğukan Bey paralel evrenler diğer ihtimalleri barındırır.Evet siz başka bir paralel evrende başka bir işle uğraşıyor olabilirsiniz.Ama ihtimallerin sonsuzluğu zaten paralel evren fikrine bizi yöneltendir.Şöyle düşünmekte fayda var ben bu evrende fizikçiyim ama ya fizikçi olmasaydım.İşte ihtimaller dünyasına açılan kapı ve her bir ihtimal kombinasyonuna paralel evren deniyor.Tabi ki bir çok paralel evren kuramı var.Kimisine göre de paralel evrenler bir havuz içinde yüzen binlerce evrendir.Bu işin çok basit ve sizin bahsettiğiniz konudan uzak olan tarafı.
    Onur ARI 23 Ocak 2014
    paralel evrenlerin gerçekliğine inanıyorum nedeni Eisntein ve Rosen çalışmalarından biridir. ve stephan hawking in çalışması karadelikler ve bebek evrenler alan guth un çalışması yer itimi ve evrenin genişlemesi bunlar paralel evrenler fikrini kanıtlıyor.
    mertali mutlu 24 Şubat 2014
    Penrose diyagramı paralel evren kavramını daha olsaı hale getiriyor.Ancak bunlar basit kara delik modelleri için geçerli. Ayrıca bu evren modelinde paralel evrene geçiş mümkün görünmüyor.Önceden dediğimiz gibi bunlar basit karadelik modelleri için geçerli.Reissner-Nordström kara deliğinin penrose diyagamında zamansal sonsuzlukta ilerleyen bir maddenin paralel evren olası geçişleri görülür.Yani eğer yıldız çökmeleri geçmiş evrenleri kapadığı gibi gelecek evreni kapamazsa bu mümkün.Ama geri dönüşü yok.Bence şu anda esas konu paralel evrene geçiş olup olmaması.Bir de Einstein-Rosen köprüsü başka bir evrene geçiş olamaz.O ancak evrenin başka bir noktasına geçiş olabilir.En azından şu anda öyle düşünüyoruz.
    Ahmet Neccar 06 Nisan 2014