Dünyanın sonu geldiğinde kurtulmak için bir paralel evrene yolculuk etme fikri mantıklı mı?

Arjin Acar 22 Mayıs 2016
    Paralel evrene niye yolculuk edelim ya, uygun bir gezegene kolonileşiriz. :D
    Mustafa Okat 22 Mayıs 2016
  • +1
    Şu an en mantıklısı(eğer şartlar oluşursa) Mars...
    Devrimci Hareket 23 Mayıs 2016
    Şu an en mantıklısı(eğer şartlar oluşursa) Mars a yerleşmek...Orda yeterli su bulunsa bile Marsın atmosferini Dünyaya benzetmek, bayağı masraflı olacak.
    Devrimci Hareket 23 Mayıs 2016
    Şu an en mantıklısı(eğer şartlar oluşursa) Mars a yerleşmek...Orda yeterli su bulunsa bile Marsın atmosferini Dünyaya benzetmek, bayağı zaman alacak.
    Devrimci Hareket 23 Mayıs 2016
    Dünyanın sonu gelse başka bir gezegene taşınırız. Yani bu paralel bir evrene geçmekten daha kolay gözüküyor şu an için.
    Emin Akben 25 Mayıs 2016
  • +1
    Cevap veriyorum: Hayır. Eninde sonunda her şey yok olacaktır. Başka gezegen de aynı sorunla karşı karşıya geleceği için bu konunun aksini kimse kanıtlayamaz çünkü bu bilgi mutlak doğrudur. İnanmayan baksın (Kıyamet Ayetleri)
    Adam Trkkelte 26 Mayıs 2016
    İlla din yönünden bakacaksak "Allah akıl vermiş, fikir vermiş. Kullan" derim. Yani şimdi aynı mantıkla deprem de Allah'tan, depreme dayanıklı evde oturmak günah mıdır?
    Mustafa Okat 30 Mayıs 2016
    Bu konuda benim görüşüm bir zaman yolculugu olmadı sürece veya dünyadan kurtulamadıgımız sürece bir çıkış yok gibi elbet tükenicez ama bir çıkış yolu paraler evren olamaz çünkü her zaman diliminde farklı olaylar gerçekleşıyorsa paraler evrende son kaçınılmaz olabilir bir kaçış değil bir çözüm lazım insan beyini aktarıla bilirse ve şuan bence o yakınız gibi o teknolojiye veya değiliz insanları bedenden kutara biliriz buda bizi robot veya herneyse sadece beyinsel aktarım fiziksel olarak siz siz olmıcaksınız belkıde hissetmiceksiniz duygusuz olucaksınız ama bir kaçış yolu buda çözüm lazım... sanırım tek çözüm uzayda başka bir gezegende bir yaşam bence
    Berk Aktas 30 Mayıs 2016
    Küçük bir yokoluştan bahsediyorsunuz sanırım, Dünya o şekilde yok olmayacak, çünkü zaten vaha gibi bu gerçekleşecek olsa idi zaten binlerce yıldır olması normaldi. Bu durumda da ancak Kıyamet koptuğunda Dünya yok olur.
    O zaman da hiç bir yere gitmeye gerek kalmaz, Çünkü bildiğimiz Uzay-Zaman, içindekiler ve onun da içinde bulunduğu şey/şeyler yok olacak.. Yani Mutlak bir yokoluşla yok olacak, heni Madde ve Enerji için olduğu söylenen yasa/yasalar var ya !, hah işte o da geçersiz olacak !!!
    Nereye kaçılabilir ki bu durumda ???
    Murat ÇAĞLIYAN 09 Haziran 2016