• +1

Işık zamandan muaf mıdır? Öyleyse ışık hızı nasıl olabiliyor? Yoksa bu sadece bizim ışığı algılama hızımız mıdır?

Emin Akben 13 Mart 2016
  • +1
    peki ışık hızına imkansız da olsa teorik olarak ulaşsak zaman işlemeye devam eder mi? Işık hızına yaklaştıkça zamanın yavaşladığını biliyoruz. Peki şimdi ışık hızına ulaşmak için sonsuz kütle dolayısıyla sonsuz enerji gerektiği için bu durumda zaman da sonsuz kısalmış yani tamamen akmaz hale gelmiş olmaz mı?
    Emin Akben 13 Mart 2016
    @Necmi Tüfek, Neden başka bir fizik evreni? Bizimkinden farkı ne? Mekan genişlemesi ne anlama geliyor?
    Evet, fotonlar ve ışık hızında hareket eden tüm parçacıklar için zaman kavramı yoktur yani bu parçacıklar zamansızdır.
    Mehmet Ali 13 Mart 2016
    Işık hizi geçildi. Haberi olmayanlar için:
    Sumerian Sothis 19 Mart 2016
    Sumerian Sothis 19 Mart 2016
    Henüz onaylanmamış bir deney olduğu yazıyor. Işık hızının aşıldığını söyleyebilmek için biraz erken.
    Emin Akben 20 Mart 2016