0

Öncelikle matematik Tanrının doğada ki karmaşık ideal denge yasalarını anlamak ve kavramak için insanlar tarafından modül ve modelleme edilen en basit indirgenmiş birer dildir...Ve buradan matematiğin insanlar tarafından çıkarıldığı yargısına ulaşıyoruz burada sadece dilin ismi matematiktir dostum...Tanrının doğa yasalarını okumak için bizler matematik dilini kullanırız.Tanrı tüm Kainatı matematiğin kapsamı dahilinde planladı...Şimdi bu ne demek oluyor ? Yani Tanrı bizlerin onun yasalarını anlamak için matematik gibi diğer dillere göre en kolay dil olanı kullanacağımızı bilmekte ve her şeyi de ona göre düzenlemiştir.Yani her şeyi Tanrı sayısal düzene bağlamıştır Kainat'ı sayılarla biçimlendirmiş ve bizden bunları bulmak için matematik gibi birer dil türetmemizi sağlayacak potansiyelde birer zekalar biçmiştir...Bu yüzden matematik denilince aklımıza sayılar ile uğraşı alanı gelir çünkü Tanrı böyle uygun gördü...Ne yazık ki bizim eğitim sistemimizin vasat derecede olmasından dolayı ülkemiz temel bilimlerde diğer ülkelere nazaran geride kalmaktadır çünkü okullarımız çocuklarımıza temel bilimleri aşılamıyor sadece sınava nasıl hazırlanır ile ilgili kurumlarımız mevcuttur...Bunlar çocuklarımız üzerinde üniversite eğitimine kadar temel bilimler seviyesinde herhangi birer değişime sebebiyet vermiyor...Kaldı ki üniversitelerde bile temel bilimler alanında çalışma yapan üniversite sayısı bir elin beş parmağından az...Bu yüzden ülkemizde teknolojik gelişmeler geç gelişmektedir.Neyse şimdi sen bana diyeceksin bazı matematik neden Fen bilimlerinin içinde bulunmuyor (Fizik,Kimya,Biyoloji) onu da anlatalım... çünkü;Biz ne demiştik matematik, Tanrının karmaşık ideal denge yasalarını en basit modüle ve modellemeye indirgemek için üretilen birer dildir...Şimdi sen bir anlam ile ilgili o anlamı en iyi anlayabilecek seviyeye getirmek istersin değil mi? İşte bunun için diller filologlar tarafından üretilir ve anlam böylece insanlara iletilir...İşte aynı şey bu saf matematik için de geçerlidir.İnsanlar Tanrının anlamını en kolay anlama indirgemek için yapılan uğraşa saf matematik denir...İşte bu yüzden Fen bilimlerinde göremezsin bu matematiği...Bir de matematik denilince akla sayılar gelmesin matematiğin alt dalı mantıksal düşünce sistemi de matematik sayesinde gelişir...Şimdi sana matematiği formülsel olarak açıklayacağım dostum.MATEMATİK.(FİZİK+KİMYA+BİYOLOJİ+MANTIK)... Umarım faydalı olmuşumdur dostum...

Gökhan Hasdemir 8 yıl önce 0
0

Facebook'un varsa ekleyeyim seni ?

Gökhan Hasdemir 8 yıl önce 0